Via onze nieuwsbrieven en sociale media heb je kunnen lezen dat Sport050 met ingang van woensdag 19 april een nieuw toegangs- en verhuursysteem in gebruik zal nemen. Uit de laatste testen is echter gebleken dat de technische risico’s op dit moment te groot zijn. Daardoor kunnen wij geen stabiele en veilige ICT-omgeving garanderen. Omdat veiligheid een basisvoorwaarde is binnen onze dienstverlening, hebben wij helaas moeten besluiten de ingebruikname van het nieuwe systeem tot nader order uit te stellen.
Voor jou betekent dit concreet het volgende:
De toegang met het huidige polsbandje blijft van kracht. Dit geldt voor zwembad De Parrel, het Helperzwembad, De Papiermolen, zwembad Kardinge en de voorzieningen in Sportcentrum Kardinge.
Je hoeft je polsbandje(s) dus voorlopig nog niet in te leveren!
Je kunt nog geen account aanmaken op mijn.sport050.nl.
Omdat de ‘Mijn omgeving’ nog niet beschikbaar is, kun je ook nog geen online tickets aanschaffen, je producten online bekijken, je kind aanmelden voor zwem- of schaatsles of een reservering plaatsen voor groepslessen.
Het nieuwe leerlingvolgsysteem voor de zwemlessen wordt voorlopig nog niet ingevoerd.
De nieuwe lockers werken al een tijdje met alleen een pincode. Dat verandert niet.
Vind je het onthouden van een pincode en lockernummer lastig of moet je dit voor veel kinderen onthouden? Dan kun je om een witte lockerpas vragen. Die pas moet je na gebruik weer inleveren.
Voor zwemverenigingen en verenigingen die gebruikmaken van Sporthal Kardinge en Dojo Kardinge, geldt dat de QR-code voor toegang nog niet gebruikt kan worden. Ook hiervoor geldt dat het huidige polsbandje van kracht blijft.
Wanneer wij meer informatie hebben over de invoering van het nieuwe systeem, dan informeren wij je hierover via de gebruikelijke kanalen. Heb je in de tussentijd vragen, dan kun je die mailen naar info@sport050.nl.
Meer over ons nieuwe toegangs- en verhuursysteem lees je hier.