Naar boven
Sport050 logo
Hèt platform voor bewegend Groningen
Zoeken
Uitgebreid zoeken

Online tijd reserveren zwemmen

Vind op deze pagina vraag en antwoord over het online reserveren van een tijd voor banenzwemmen en groepslessen voor het zwembad Kardinge, Helperzwembad, Zwembad de Parrel en Openluchtbad de Papiermolen. Daarnaast hebben we een handleiding online reserveren gemaakt. 

Hoe werkt een reservering? 

Update: je reserveert online en betaalt in het zwembad

Kies een zwembad waar je wilt zwemmen. Kies een datum, activiteit en tijd.  Daarna kies je het aantal personen. Alle keuzes moet je invullen, anders kun je niet verder. Klik nu op reserveren..

In ‘mijn winkelwagen’ kun je kiezen tussen bevestigen of nog een reservering doen. We sturen je per mail een bevestiging van de reservering. Deze print je uit of laat je zien op je telefoon bij het zwembad. Daar koop je een los kaartje of maak je gebruik van je abonnement of 12-kaart.

Ik kan niet inloggen na registeren

Als je je registreert, moet je daarna eerst nog je account activeren. Je hebt een activatiemail gekregen in je mail box, dit kan 5-10 minuten duren. Heb  je hem niet ontvangen, controleer dan je SPAM box. De afzender van de mail is noreply@vconsyst.nl

Wat doen jullie mijn gegevens?

We gebruiken deze gegevens alleen voor betaling en voor de controle in het zwembad. Lees meer over hoe wij omgaan met privacy.

Waarom kan ik maar een week van te voren reserveren?

Omdat de regels continu veranderen, kijken we per week welke maatregelen nodig zijn. Als er een versoepeling komt en het reserveren niet meer nodig is, kunnen we dit snel aanpassen.

Kan ik mijn 12-kaart en abonnement gebruiken?

Ja dat kan. Je reserveert online een tijd en in het zwembad kun je met je bandje via het tourniquet naar binnen. De tarieven zijn nu anders. Een los kaartje kan daarom nu goedkoper zijn dan toegang met je 12-kaart.

In welke internet browser kan in online reserveren?

Het zou in alle grote browser zoals Chrome, Firefox, Explorer of Safari moeten werken. Als je een incognitovenster of Adblocker gebruikt, kan het zijn dat de betaling niet lukt. Zet deze dan uit of schakel over naar een normaal venster.

Kan ik inloggen met de inloggegevens van de normale webkassa?

Nee, dat kan niet. Dit is een ander systeem. Je moet een nieuw account aanmaken.

Ik heb al eerder gereserveerd en betaald en heb een jaarabonnement of 12-kaart.

 Wij kunnen helaas geen kaartjes, die met de reservering gekocht zijn terug betalen. We hebben de abonnementen met 3 maanden verlengd, dat is langer dan de periode dat de zwembaden gesloten waren. We hopen dat je dat als compensatie kan zien. Je kunt de abonnementen en 12-kaarten weer vanaf 5 juni gebruiken. 

Ik heb gereserveerd en kan niet meer.

Als je niet meer kunt komen, kun je je reservering annuleren in je account bij ‘mijn reserveringen’ door te klikken op de rode knop ‘annuleren” . Als je niet komt en niet annuleert, kunnen we je blokkeren voor een nieuwe reservering.

Mag ik later komen of later weggaan?

Je mag later dan de aanvangstijd komen om drukte bij de kassa te vermijden. Je moet je wel aan de eindtijd houden.