Naar boven
Sport050 logo
Hèt platform voor bewegend Groningen
Zoeken
Uitgebreid zoeken

Online tijd reserveren zwemmen/schaatsen

Op deze pagina vind je de meeste gestelde vragen en antwoorden over het online reserveren voor het zwemmen in zwembad Kardinge, Helperzwembad, Zwembad de Parrel en Openluchtbad de Papiermolen of schaatsen in Sportcentrum Kardinge Daarnaast hebben we een handleiding online reserveren gemaakt. 

Hoe werkt een reservering? 

Kies een locatie. Kies een datum, activiteit en tijd.  Daarna kies je het aantal personen. Alle keuzes moet je invullen, anders kun je niet verder. Klik nu op reserveren..

In ‘mijn winkelwagen’ kun je kiezen tussen bevestigen of nog een reservering doen. We sturen je per mail een bevestiging van de reservering. Deze print je uit of laat je zien op je telefoon bij de locatie. Daar koop je een los kaartje of maak je gebruik van je abonnement of 12-kaart.

Ik kan niet inloggen na registeren

Als je je registreert, moet je daarna eerst nog je account activeren. Je hebt een activatiemail gekregen in je mail box, dit kan 5-10 minuten duren. Heb  je hem niet ontvangen, controleer dan je SPAM box. De afzender van de mail is noreply@vconsyst.nl

Wat doen jullie mijn gegevens?

We gebruiken deze gegevens alleen voor betaling en voor de controle in het zwembad en voor eventueel bron- en contactonderzoek van de GGD. Lees meer over hoe wij omgaan met privacy.

Waarom kan ik maar 3 dagen van te voren reserveren?

Omdat de regels continu veranderen, kijken we per week welke maatregelen nodig zijn. Als er een versoepeling komt en het reserveren niet meer nodig is, kunnen we dit snel aanpassen.

Kan ik mijn 12-kaart en abonnement gebruiken?

Ja dat kan. Je reserveert online een tijd en in het zwembad kun je met je bandje via het tourniquet naar binnen. 

In welke internet browser kan in online reserveren?

Het zou in alle grote browser zoals Chrome, Firefox, Explorer of Safari moeten werken. Als je een incognitovenster of Adblocker gebruikt, kan het zijn dat de betaling niet lukt. Zet deze dan uit of schakel over naar een normaal venster.

Kan ik inloggen met de inloggegevens van de normale webkassa?

Nee, dat kan niet. Dit is een ander systeem. Je moet een nieuw account aanmaken.

Ik heb gereserveerd en kan niet meer.

Als je niet meer kunt komen, kun je je reservering annuleren in je account bij ‘mijn reserveringen’ door te klikken op de rode knop ‘annuleren” . Als je niet komt en niet annuleert, kunnen we je blokkeren voor een nieuwe reservering.

Is er een eindtijd?

Je hoeft niet precies op de aanvangstijd te komen om drukte bij de kassa te vermijden. Je moet je wel houden aan de eindtijd. Om zo veel mogelijk mensen de kans te geven kun je nu alleen per uur reserveren. De eindtijd staat vermeld in je reservering. Voor banen zwemmen en schaatsen zijn er blokken van een uur. Voor recreatief zwemmen zijn er blokken van 2 uur. 

Ik kan niet reserveren

Per uur is een maximaal aantal sporters ingesteld. Als er op een dag niets meer vrij is, kun je geen datum meer kiezen. Ook alle rode tijden per dag zijn vol. Als je met je muis over de tijden gaat, kun je zien hoeveel plaatsen er nog beschikbaar zijn.  
Daarnaast kun je maar 1 reservering per dag doen om ze veel mogelijk mensen de kans te geven om te zwemmen. 

Kan ik wisselen van ijsbaan of zwembad?

Nee, je kiest voor een ruimte zoals recreatiebad, 25m bad, ijshal of 400m baan en mag dan niet wisselen van ruimte omdat we er een maximum aantal van sporters per ruimte is vastgesteld van 30.