Naar boven
Sport050 logo
Hèt platform voor bewegend Groningen
Zoeken
Uitgebreid zoeken

Online tijd reserveren zwemmen

Vind op deze pagina vraag en antwoord over het online reserveren van een tijd voor banenzwemmen en groepslessen voor het zwembad Kardinge, Helperzwembad en Zwembad de Parrel

Hoe werkt een reservering?

Kies een zwembad waar je wilt zwemmen. Kies een datum, activiteit en tijd.  Daarna kies je het aantal personen. Alle keuzes moet je invullen, anders kun je niet verder. Zie je een prijs staan, dan kun je reserveren door te klikken op de knop ‘reserveren’.

In ‘mijn winkelwagen’ kun je kiezen tussen betalen of nog een reservering doen.  Je kunt alleen afrekenen met Ideal. Kies je bank en betaal. We sturen je per mail een bevestiging van de reservering. Deze print je uit of laat je zien op je telefoon bij het zwembad

Ik kan niet inloggen na registeren

Als je je registreert, moet je daarna eerst nog je account activeren. Je hebt een activatiemail gekregen in je mail box, dit kan 5-10 minuten duren. Heb  je hem niet ontvangen, controleer dan je SPAM box. De afzender van de mail is noreply@vconsyst.nl

Wat doen jullie mijn gegevens?

We gebruiken deze gegevens alleen voor betaling en voor de controle in het zwembad. Lees meer over hoe wij omgaan met privacy.

Waarom kan ik maar een week van te voren reserveren?

Omdat de regels continu veranderen, kijken we per week welke maatregelen nodig zijn. Als er een versoepeling komt en het reserveren niet meer nodig is, kunnen we dit snel aanpassen.

Waarom kan ik mijn jaarabonnement of 12-kaart niet gebruiken?

We kunnen niet op onze normale manier werken door alle regels. De toegangspoortjes zijn alleen in gebruik voor de zwemleskinderen. Voor banen zwemmen en groepslessen gebruiken we ze niet. Zo kunnen we de veiligheid garanderen voor zwemmers. We hebben voor deze situatie een reserveringssysteem gemaakt dat precies het aantal zwemmers kan registeren. We kunnen dit helaas niet koppelen aan ons bestaande systeem. Je abonnement en 12-kaart kun je na de versoepeling weer gebruiken.

In welke internet browser kan in online reserveren?

Het zou in alle grote browser zoals Chrome, Firefox, Explorer of Safari moeten werken. Als je een incognitovenster of Adblocker gebruikt, kan het zijn dat de betaling niet lukt. Zet deze dan uit of schakel over naar een normaal venster.

Kan ik inloggen met de inloggegevens van de normale webkassa?

Nee, dat kan niet. Dit is een ander systeem. Je moet een nieuw account aanmaken.

Ik heb betaald, maar krijg geen bevestiging.

Om een niet verklaarbare reden blijft de betaling hangen bij sommige mensen. Is dit bij jou gebeurd? Stuur dan een mail naar info@sport050.nl met de datum/tijd van het moment dat je wilt reserveren. Wij kunnen zien dat je betaald hebt en gaan het voor je oplossen.